جعل، دروغ و عوام فریبی برای ندا

راه فرار را به شکلی گذرا یافته اند. جعل، دروغ و عوام فریبی ابزارهایی هستند نهادینه شده برای پیشبرد اهدافشان و البته اهدافی جهت گذر از شرایط فعلی شان.

اینجا فیلمی را نشان می دهد از زاویه ای دیگر و اینکه ندا در همان خیابان جان داده است. این فیلم توسط موبایلی گرفته شده است و امروز منتشر شده و به دلیل دلخراش بودنش سایت یوتیوب آن را حذف کرده است (اینجا).
اما اینجا نیز فیلمی را نشان می دهد که به سفارش جمهوری اسلامی ساخته شده است و جمعه  ۱۲ خرداد از صدا و سیمای ضد ملی ایران پخش شده است. در اینجا شرحی از محتوای فیلم ارائه شده است.
به این گزارش بایستی افزود که خانم کارگردان مستند سفارشی تقاطع، چگونه توانسته است مجوز این مصاحبه ها و نیز حضورش در مکان هایی را که بسادگی آن هم برای موضوع کشته شدن ندا، نمی توان به آنها دسترسی داشت، بدست آورد؟ 
و نکته مهمتر اینکه یک مستند ساز به چیزهایی بر اساس فیلمش رسیده است که پلیس و نیروهای امنیتی تا به امروز به این یافته های پلیسی نرسیده اند! پس از آنکه پلیس و خبرگزاری های گوناگون حامی دولت،‌ افراد مختلفی از منافقین و پزشک حاضر در محل تا بی بی سی و ... قاتل و دست اندرکار این فاجعه اعلام کرده بودند، این بار این کارگردان غیر ایرانی به این نتیجه رسیده است که زنی منافق قاتل بوده است و ...، یافته ای جدید که نیروهای امنیتی و اطلاعاتی ما تا قبل از پخش فیلم دست نیافته بودند. هر آنکس که پیش از این در اختیار و احیانا تحت فشار نیروهای امنیتی و اطلاعاتی بوده است، در این فیلم نقش آفرینی کرده است.
و شاید این شاهدی بر ارتباط و سفارش فیلم از سوی همین نیرو ها باشد.

راه ضربه خوردنشان که همان آگاهی رسانی و افشاگری از جانب فیلم ها، عکسها و اینترنت است را درک کرده اند، اما هنوز به مانند صندوق های رای گیری و تظاهرات های خیابانی که در بازه هایی به تصرف خود در آورده اند، موفق به دست یابی به ضدش نشده اند.
و همچنان ندا و شهادتش به مانند پتکی است که تا به حال نتوانسته اند از زیر ضربات داخلی و خارجی آن در امان باشند...


0 نظرات:

ارسال یک نظر